woensdag 22 december 2010

Hobbelen

Ik ben vandaag een stukje wezen hobbelen door Almere. Mán, wat rijdt dat zwaar, dat rijden door de sneeuwblubber.  Maar het was wel leuk, glijden en zwabberen over de aangereden sneeuw, niet op kunnen trekken bij het kruisen van een weg, grote klont ijs in de achterwiel-kast. Spinnend achterwiel en wegglijdende voorwielen. Inspanning voor 40 km/h en dan 20 km/h rijden.. Wel leuk, maar niet leuk genoeg om morgen naar kantoor te fietsen. Moest even bij de Intratuin zijn, dus slechts een paar kilometer gereden vandaag. Geeft trouwens wel een hoop aanspraak, met een knalrode VM door de sneeuw naar de Intratuin LOL. Op de terugweg zonder schuimkap gereden (had een spijkerbroek, shirt en trui aan). Was eigenlijk best te doen!
Heb ook de laatste hand gelegd aan de mango. Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:
Hij is lelijk. Ja ik weet het.... Zoals altijd... Later méér (maar niet van deze mango)!

(Deel 1 inclusief link naar de bouwplaat vind je hier)

3 opmerkingen:

  1. Maar zelfs deze Karton-Mango heeft al bijna meer verlichting dan al míjn fietsen bij elkaar, je specialiteit !
    Ik ben met je eens, door sneeuwzooi fietst het alleen maar zwaarder met een 3wieler.
    Mijn vouwfietsje gaat nu lichter dan de trike!

    Mvg Mick

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik weet er alles van; het bouwen van een velomobiel is een hele klus, maar zeer voldaan van het resultaat. Heb zelf een keer een Alleweder gebouwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Mick; Ja, dat was ik eigenlijk wel verplicht aan mijn stand, die LED verlichting in de Mango. Zou me in mde Strada niet op m'n gemak voelen zonder licht hoor!

    @Theo; Haha. ja, nu staan we quitte. Jij een Alligt Alleweder A4 schaal 1:1 en ik een Mango schaal 1:50 :D

    BeantwoordenVerwijderen