vrijdag 7 september 2012

Woei!!!!!!

Nooit geweten dat een fietspad aanleggen zo weinig tijd hoeft te kosten.....

Kaarsrecht, ultravlak asfalt, het ligt er in een dag! Vanmorgen was men nog bezig om de uitgegraven bedding nat te maken, en vanmiddag op de terugweg kon ik al comfortabel langszoeven! Ik neem al mijn woorden terug :P



Het met blauw aangegeven stuk fietspad is nu gereed. Als ik de tekening goed lees, wordt de toch wel wat gevaarlijke kruising Spoorbaanpad/ Poortdreef ook aangepakt en komt het fietspad daar dichter bij het spoor te liggen (wellicht met een viaduct over de Poortdreef, net als het spoor?)  .... of draaf ik nu door ...




...Later... Meer!

2 opmerkingen:

  1. Ja, maar daar bleek mevrouw Jorritsma en heur e-Freeway project achter te zitten...

    Nu ja, beter zo dan niet!

    BeantwoordenVerwijderen