maandag 24 september 2012

Nieuwe ligger op de HPV-Freeway

Vrijdag heb ik kennis gemaakt met een nieuwe ligger op de HPV-Freeway.

Ik liep een trike ligfiets achterop op het Ton Storkpad. Eerst dacht ik dat het Chris was die me een stukje tegemoet gereden was op Pony, en dichterbij gekomen dacht ik dat het mijn eigen Trike was die ik daar zag rijden... Strange...

...maar het bleek dus te gaan om Bas, op zijn GForce Trike. De tas op de bagagedrager had ik aangezien voor de koffer op mijn eigen trike.


Bas maakt sinds Augustus de HPV-Freeway tussen Almere en Weesp onveilig met zijn mooie GForce XT-S Trike (als ik het goed heb...). Een zilvergrijze trike met schijfremmen, twee 20" wielen voor en een geveerd 26" wiel achter.


Nu ja, Bas, Welkom! En pas op voor al die e-Bikes en e-Scooters op de HPV-Freeway!

Vanmorgen achterop gelopen door Jurren. Altijd gezellig, al is het vrij lastig ouwehoeren met twee velomobielen op het fietspad.  Jurren is net retour van zijn vakantie. Welkom terug (al had je vast liever nog daar gezeten)!

1 opmerking:

  1. Die Jorritsma is wel grappig; wil met haar e-scootertje in 20 minuten van Almere naar Amsterdam Zuid Oost. Dit is een afstand van ongeveer 25 kilometer. In 15 tot 20 minuten dus !!!!
    Een snel sommetje leert dat de snelheid dan boven de 75kpu moet liggen. Ik hoop niet dat ze dat op ons fietspad doet.

    zie:
    http://www.raivereniging.nl/actueel/nieuwsberichten/2012-q3/20120911-annemarie-jorritsma-geeft-startschot-escooter-forenzenrit-van-almere-naar-amsterdam.aspx

    BeantwoordenVerwijderen