dinsdag 26 oktober 2010

Wegwerkzaamheden

Vandaag wederom me de Strada naar kantoor. De kids zijn vrij, en ik heb daarom halve dagen vrij genomen. 's Morgens werken en 's middags weer naar huis. Het rijdt een stuk prettiger met daglicht, en je kunt nog eens een foto maken. Zoals hier: Het pontje bij Ouderkerk aan de Amstel. Zo klein, dat je niet eens een overzichtsfoto kunt maken terwijl je van de pont gebruik maakt. Vandaag weer overgezet door de vriendelijke vrijwilligers van de stichting vrienden van het pontje. Ik neem ten minste aan dat het deze vrijwilligers betreft.
Hier gaat het pontje alweer terug. Tot nu toe heb ik geluk gehad, en heeft het oversteken van de Amstel me niet meer dan een paar minuten gekost. Ik denk dat het bijkans sneller is dan met de brug, 'dankzij' de stoplichten op en rond de N522.
Met de werkzaamheden rond de Hakkelaarsbrug schiet het ook op. Men is nog druk aan het frezen en asfalteren, maar er zit duidelijk vooruitgang in :)  Onbedoeld maar prettig bij-effect is dat ik veel minder hinder heb van sluipverkeer op de Naarderstraatweg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten