donderdag 30 december 2010

2010 Officiëel recordjaar

In 2010 ben ik begonnen met de Giant Aero RS-2 GTX. Deze fiets was tot Maart dit jaar 'de' fiets voor mijn woon-werk verkeer. Daarop heb ik in 2009 nog ruim 6400km gefietst, maar dit jaar slechts 161km. Dat kwam vooral door de aanhoudende (kans op) gladheid in Januari en Februari (Jaja, ik ben immers Gladdofoob).

In Maart ben ik overgestapt op de Flevobike Alleweder Series II, de 'Almereweder'. Van 8 Maart tot en met 21 September heb ik hier 4924km mee afgelegd.

Op 22 September heb ik mijn huidige Velomobiel.nl Strada in ontvangst mogen nemen in de week voor het velomobiel najaarstreffen in St. Maartensvlotbrug. Van 22 September tot en met heden heb ik met de Strada precies 3222,2km gereden. 386km daarvan in de afgelopen maand onder winterse omstandigheden.

Tussendoor heb ik ook nog twee ritjes op mijn oude Bulls Comp CL-300 gemaakt; Ook 73km in totaal.

Dat maakt dat ik dit jaar .... trommelgeroffel en trompetgeschal ... 8380km gefietst heb, Een nieuw jaartotaal record! Tadaaaaaaaaaaaaaaaa
Dit uitermate belanghebbende feit is voor mij aanleiding om me morgen nog eens extra op de Appelbeignets te gooien.

Allen een prettige jaarwisseling toegewenst, en veel prettige fietskilometers in het komende jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten