maandag 30 januari 2012

Reddings-Punto.

Hoewel de Fiat Punto volgens sommigen niet een echte auto is, had ik verleden week wel weer een Déjà vu. Het was alweer de tweede keer dat ik een gestrande Velomobiel rijder thuis moest brengen met die Punto. Het ging om dezelfde persoon, maar dat zal wel toeval zijn.

In december hadden we de Epische Stradaverhuizing toen Theo onverwacht ingesneeuwd raakte op Schiphol. En vrijdag dus onverwachte kettingpech voor Theo. (#@$% Ketting !!!)  Hoewel, onverwacht... diezelfde ketting heeft hem al eerder problemen gegeven.

Maar goed, de Strada is dus prima te vervoeren op de Punto. Hoewel de dakdragers daarvoor wel wat te dicht op elkaar staan, dus wat schuimrubber om de wielen te ondersteunen is gewenst.

Vandaag ben ik zelf met de Strada op pad, dus ik hoop dat het bij lichte sneeuw blijft. Ik rij vandaag samen met Jurren terug naar Almere.

Later.. meer! En dan hopelijk geen verhaal over een epische tocht door de sneeuw

3 opmerkingen:

  1. ik wil ook zo'n ANWB hulp hebben.... lol

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi erwin
    ligt dat aan de ketting of....?
    jij had het een tijdje terug ook over zijn manier van rijden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "Beter een goeie vriend dan een verre buur" zeg ik altijd maar. :-))

    BeantwoordenVerwijderen