zondag 16 januari 2011

Bedradingswerkzaamheden

De Strada is weer redelijk schoon en vrij van ijsklonten, dus vandaag heb ik hem in de huiskamer gezet om de bedrading wat netter te maken. Ik heb de spiegel-lampen nu niet meer op een tijdelijk stekkertje op de utility-outlets zitten, maar op een permanente stekker die verbonden is met de normale schakelaar voor de B&M IQ Cyo in de neus. De spiegel lampen gaan nu tegelijk aan met de Cyo. Van de dimfunctie heb ik tijdelijk af gezien.

Het ziet er wel netjes uit zo; Ben weer een tevreden mens. Later maar eens nadenken of en hoe ik de lampen weer dimbaar maak. De B&M IQ Cyo gebruiken zonder de spiegel-lampen kan nog steeds, daarvoor moet ik het stekkertje dan even losmaken.

Nog steeds een onderbreking in de bedrading dus, vooral voor het geval dat de top van de romp gescheiden moet worden. Je weet immers maar nooit.

Tevens de twee klittenbanden voor de achterste bevestiging van de schuimkap ge-her-verlijmd. Ze waren weer eens los gekomen :(

5 opmerkingen:

  1. Hoi Erwin,

    Ik zou het wel op prijs stellen als meer Quest en Strada-rijders magneetjes of iets aan hun deksel zouden knutselen.
    Je durft ze namelijk geen hand meer te geven als je je in hun lijdensweg verplaatst ...:-)

    Mvg Mick

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor je medeleven Mick, Maar moet je komende zomer je Alleweder eens een dag in de zon parkeren. Dan liggen alle klittebandjes er ook af - heb ik reeds voor je bewezen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij mijn Strada gaan de klitstraps nog wel eens los van het schuimdeksel. Inmiddels mis ik er éen, en en plastic bevestiger waar de straps mee aan het deksel vastzitten. Vorige week een keer uitgestapt zonder het deksel los te maken, wordt het allemaal ook niet beter van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Heren,

    Even vast plaken met Bison Tix die klitten banden, zit als een huis.

    Groet Jan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik gebruik contactlijm uit een spuitbus, maar zal Bizon Tix eens proberen. Heb toevallig net weer een stukje klittenband los getrokken vanmorgen :P

    BeantwoordenVerwijderen