dinsdag 17 mei 2011

Saaie video's met veel windgeruis

Sommige video's zijn alleen leuk als het gaat over iets wat je zelf meegemaakt hebt. Zoals deze video's van een zondag ritje met twee rode Strada's en één rode Sunrider.

De beelden van de kleine 808 #11 camera op de motorkap met twee epoxy-magneten is niet ideaal. De video's zijn wel mooi strak, maar er is wel een hoop Cookie Strada 48 in beeld...

Wel had ik de Strada voor de gelegenheid afgespoeld, dus let vooral op de mooie reflecties in de motorkap :)















Allemaal bekeken? Saai hè? Ik had je nog zó gewaarschuwd!

5 opmerkingen:

  1. Leuk. Ik heb ze voor de lol alle zeven tegelijk aangezet: horen èn zien vergaat je dan, haha. Overigens vraag ik mij af: lopen in het laatste filmpje om 2:25 en 2:27 je banden leeg ofzo?? :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Theo: Ja, maar jij bent bevooroordeeld!

    @FAW319: Ik denk dat ik tegen het eind van die twee opnamen te maken kreeg met een discontinuïteit in het tijd-ruimte continuüm.

    Dat, of ik ben ontvoerd geweest door Aliens, of de accu in de camera naderde zijn einde...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tuurlijk, als je in de hoofdrol rijdt, ben je enorm bevoordeeld !!

    Note: de fotograferende dame sprong opzij voor die wegpiraat met de Sunrider, echter omdat ik er achter reed zie je de Sunrider niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. inderdaad, als je er niet bij was is het saai maar m,n beeldscherm is te klein voor 7 tegelijk dus heb ik het bij 3 gelaten en dan is het wel weer te doen.
    professioneel hoor.

    BeantwoordenVerwijderen