zondag 1 april 2018

Strada 250

Eind October heb ik een aanvaring gehad met een eBike. Of eigenlijk; een achteroplopende eBike(er) heeft een aanvaring gehad met mijn Strada. De fietser viel hierdoor op m'n smurfenmuts en die is daarbij gescheurd.

Gelukkig hebben we de schade netjes af kunnen handelen, en is de reparatie vergoed door de (WA) verzekering van de e-Bike.

Strada 202 is nu 3 jaar oud, een mooi moment voor vernieuwing! Ik heb nu een nieuwe fiets, de ex-demo Strada 250. Met carbon/ Innegra onderschaal, 10-Speed versnelling en 'shiny' koplamp met 20 Lux extra, Li-Ion accu. De carbon/ Innegra "maakt body stijver, stiller en sterker bij aanrijdingen" volgens Theo. Vooral dat laatste... Ik krijg een reputatie geloof ik. 

Laat het verleden achter je. Letterlijk...
  Strada 202 en Strada 250
Strada 250 na de thuis-rit veilig in Almere.
 De nieuwe Strada rijdt een stuk strakker dan de oude. Hij bevalt me prima!


Sushi-Express

Zoals altijd...
...Later meer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten