dinsdag 30 augustus 2016

Trike bij Middeleeuws Winschoten

Bij een bezoekje aan het Middeleeuws Winschoten kwam ik deze fraaie 'trike' tegen bij de Steampunkers. Een prachtexemplaar, die mij als driewieleraar natuurlijk meteen aansprak. 


Natuurlijk was er veel meer te zien, onder andere deze Vikingen die per Drakar gearriveerd waren.




Leuk festival! Leuke sfeer en niet heel erg commercieel. Ik heb mezelf er uitstekend vermaakt :-)



Met Strada 202 gaat het uitstekend, de afgelopen maand heb ik er 1090 kilometer woon-werkverkeer mee afgelegd, met vaak mooie taferelen als deze:





Zoals altijd...
...Later meer!

3 opmerkingen:

  1. Hoi je link naar het festival gaat naar de Fietsersbond, waarschijnlijk niet de bedoeling. Te gek festival zeg! Volgens mij nog leuker dan Castle Fest gezien aandeel steampunk. In Poort is de gemeente gek op bochtjes voor kruizingen vanwege de verkeersveiligheid, zie Spoorbaanpad aldaar. Automatisch wordt zo het 'move your head or you're dead' bij mensen geactiveerd waardoor je meer ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de correcte van de link :-) Wordt een beetje ziek van al die bochten, je kunt daar niet eens normaal de rijbaan op draaien zonder op de weghelft van de tegenliggers te komen. Intens zonde van alle moeite, en investeringen.

      Maar: Leuk festival inderdaad! Leuke sfeer en niet heel erg commercieel.

      Verwijderen
  2. Mooie riksha en alleen al die driehoekige tenten zijn een anachronisme ;)

    BeantwoordenVerwijderen