woensdag 19 juni 2013

Toeeeeeeeeeeeeeeeeeet

Dinsdagmorgen reed ik lekker rustig tegen de Hollandse Brug op, in de Strada natuurlijk, komt me opeens een groot geel gevaarte voorbij zetten. Hoewel ik toch gewoon op het fietspad reed, zag deze bestuurder toch de noodzaak om me van de weg af te toeteren. 

"Toeeeeeeeeeeeeeeeeeet"

Best wel imposant, zo'n Typhoon vlak naast je.


Heb nog wel even vriendelijk naar de bestuurder gezwaaid, want zo ben ik dan ook wel weer, maar dat zal wel niet overgekomen zijn, zo'n klein handje boven de schuimkap uit.

Zal mij benieuwen of die bestuurder me op de RDW baan ook zo voortvarend voorbij komt zetten in zijn gele stroomlijnvoertuig!

Deze maand goed bezig; reeds 500km afgelegd, met nog een hele werkweek een een RDW Baan evenement te gaan!


Later... meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten