vrijdag 31 augustus 2012

Verwend

We zijn verwend. Op de Burgemeester Stramanweg tussen Amstelveen en Amsterdam hebben we, na de Oranjebaan, ook hier een nieuw dekje op het fietspad gekregen. Lekker glad asfalt. Heerlijk vlot fietsen, en reden genoeg voor mij om de route door Ouderkerk te vermijden en via de Burgemeester Stramanweg en de Korte Dwarsweg om Ouderkerk heen te rijden. 

Afgelopen Woensdag kwam ik nog een Flevobike Alleweder Series II tegen op de Holandse Brug. Ik dacht eerst dat het de bekende Mondriaan-Alleweder was die ik hier al eerder tegengekomen ben, maar het bleek om een ander exemplaar te gaan, met een gele dop, blauwe neksteun en rode stroomlijnkappen om de spiegel.


Later... meer!

2 opmerkingen:

  1. Hey Erwin, ben ik nog goed op de foto terecht gekomen? Dat was een goede twee maanden geleden geloof ik?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Robert-Jan,

      Dat was daar ook in de buurt hè?

      Neen, die foto's waren niet gelukt. Ik had een beetje ruzie met mijn telefoon en heb door het getril van de Strada op verkeerde virtuele knopjes gedrukt.

      Verwijderen