maandag 11 april 2011

Twee bruggen afgesloten

Het is weer zo ver hoor; de Bob de Bouwers slaan weer toe! Na de draaibrug tussen het Amsterdamse Bos en Schiphol Oost, is nu ook de fietsbrug over de A2 afgesloten

Het is voor een goed doel, en gelukkig is het maar voor een maand, dus de ellende is nog te overzien. Vanmorgen stonden de borden er al wel, maar was de brug nog begaanbaar. Vanmiddag maar eens een andere route proberen.

Gisteren heb ik een paar kilometer gereden op de open Trike. En ik moet zeggen; wat heerlijk comfortabel en ligt rijdt 'ie toch, die Strada....


EDIT: Suggesties voor alternatieve routes vindt U hier:

3 opmerkingen:

  1. Ik zag op het forum van de gentse liggers de foto,s van je strada hokje , ben nu wel erg benieuwd naar hoe het er met het sedum erop uitziet , of is dat nog niet gelukt , het lijkt mij namelijk ook wel mooi en eco.
    Mijn hokje staat alleen op de schaduwkant dus zal waarschijnlijk te weinig zon krijgen voor zo een dak.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Sedum, dat wacht nog even op zin om het aan te brengen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de tip, ook die over het paaltje.
    De omleiding bij de A2 is lang niet slecht, 900m langer maar wel lekker rechtdoor.

    Groeten,

    BeantwoordenVerwijderen