maandag 7 februari 2011

Kilometerstand Januari

Het is weer zover; tijd om de stand van zaken op te maken. De kilometerstand voor eind Januari is 4233. Dat betekent dat ik in Januari 1011km afgelegd heb. Veel is dat niet als ik dat met Theo vergelijk, maar voor mij persoonlijk is het een mooie prestatie, gefaciliteerd door het milde weer van de afgelopen maand. 
De 1011km worden aangegeven door de eenzame blauwe stip geheel links op de kaart. Dit maakt het eenvoudig te zien dat ik de afgelopen maand meer kilometers afgelegd heb dan in alle Januari's ervoor. Een mooi begin van het jaar 2011 :)

Als ik Fietsenscoort.nl mag geloven, dan gaat de Strada na 20 maanden geld opbrengen. Nog maar 16 maanden te gaan!

 

1 opmerking:

  1. Erwin, mooi resultaat! Zeker voor een een jonge god als jij die net een nieuwe verkering heeft nog maar een paar jaar fietst!

    @ Fietsenscoort.nl .... Ik heb een jaar lang trouw mijn kilometers bijgehouden en wilde op 4 januari mijn kilometers voor december invoeren. Helaas, dat kan maar tot 31 december. Ik was dus flink teleurgesteld. Op mijn e-mail naar fietsenscoort heb ik geen reactie gekregen. De statistieken en conclusies van Fietsenscoort zijn leuk, maar als ik 9% (1200km)van mijn kilometers moet laten vallen baal ik flink en is de lol er af.

    BeantwoordenVerwijderen