maandag 27 oktober 2014

Ook in de namiddag blij met de wintertijd!

's Morgens bij vertrek lag een wieldoekje van het achterwiel los. Die heb ik weer vastgezet. Dat was wel het meest spannende wat me overkomen is vandaag. Just the way I like it!

Vanmiddag met een prachtig zonnetje retour naar Almere gefietst. Op het Ton Stork pad ben ik uitgestapt om een paar foto's te maken. Ik was niet de enige; op hetzelfde pad stonden op dat moment meer fotograferende mensen :-)



Ben er nu dus ook achter, dat Strava er mee stopt als ik een foto maak. Jaja, je maakt wat mee op zo een dag!


3 opmerkingen:

  1. Ja ik ben ook wel happy met die wintertijd. Ik voelde me nogal loser al moe te zijn voor het werkelijk donker was!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erwin

    Alles goed met jou?
    Ik zie dat je nog steeds met electronica bezig bent, bevalt het in de luchtvaart industrie?.
    Groetjes je ouwe schoolmaatje
    Antoine Visser

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. He Antoine, Het gaat prima hier! En hoe gaat het met jou?

      Verwijderen