woensdag 18 september 2013

Sukkel!

Ik heb vanmorgen weer heerlijk gefietst. Hoewel.. het ging zwaar. Ik bleek een lekke band te hebben, en dat met 5 kilo koffie en suiker aan boord (voor gebruik op kantoor).

SUKKEL dacht ik nog; ik had toch even een paar nieuwe banden erop moeten leggen van de week. Of de week ervoor. Of de week dáárvoor. Maar gelukkig zat de ‘terreur steenscherf des doods’ in een stuk van de band waar het toprubber nog aanwezig was. Het was dus gewoon domme pech en geen domme gebruikersfout :P De helmlamp deed goed dienst bij de arbeid en het plakken was eigenlijk zo gebeurd.


Ik had wel een heel mooi plekje uitgezocht voor de plak-activiteiten. De lucht was nog mooier 'in het eggie' dan met de iPhony camera vast te leggen…



Zoals altijd...
Later...meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten