vrijdag 9 juni 2017

Wat een pech, oude landweg weg!

Wat een pech, oude landweg weg! Een deel van de oprit van de Hollandse brug (Flevoland-zijde richting Spoorbaanpad) is 'opeens' verdwenen. 



...dus weer een omleiding. Een korte dit keer. En voor een goed doel; als ik het goed zie, komt er een vrijliggend fietspad in plaats van een combinatie busbaan/ fietspad.



Om misverstanden te voorkomen; dit is de omleidingsroute (Thnx Belle). Het rood gekleurde deel van de Oude Landweg is afgesloten.


Zoals altijd...
...later meer!

PS: iets kunnen vinden over hoe lang de verherverbouwing gaat duren. Kwam wel dit artikel tegen. Goede zaak! 

Almere controle sluipverkeer oude landweg - 18 bonnen in half uur.

4 opmerkingen:

  1. Beetje onduidelijk bericht dit. Kan je als fietser niet meer over de Hollandse brug?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. "...dus weer een omleiding. Een korte dit keer. "

      Volg de bordjes :-) Is een paar honderd meter omrijden, maar je kunt gewoon nog op de Hollandse Brug komen.

      Het artikel kon ionderdaad wel wat informatiever. Heb 'm een beetje herschreven en een plaatje erbij gedaan. Bedankt voor de terugkoppeling!

      Verwijderen
  2. Ik kwam bij dezelfde opbreking te staan toen ik naar Gelderland Voorst/Zutphen wou.
    Daardoor kon ik de track niet meer volgen. Voor ik het wist zat ik op 'Jorritsma's Fietssnelweg' dus moest ik Zuid Oostelijk afbuigen (richting Almere-Haven).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, richting Almere-Haven gaat inderdaad lastig nu. Zijn ook nog steeds een paar tunnels onder de A6 afgesloten om het je nog moeilijker te maken...

      Verwijderen