vrijdag 21 maart 2014

Mazzel

Ik heb deze week, geheel tegen mijn gewoonte in, niet op Maandag/ Woensdag/ Vrijdag gefietst, maar op Dinsdag/ Donderdag.

Een virus had me maandag geveld, dus dit was het meest logische schema. En gelukkig maar! Want ik heb gisteren heerlijk onder een strak blauwe hemel naar huis gefietst :-) Als je dat met het druilerige weer van vandaag vergelijkt...


Op Schiphol was er wat apart verkeer te zien; een negental helicopters uit de US deden een generale voor de Nuclear Security Summit 2014.



En die NSS is er weer de oorzaak van dat ik volgende week mijn fietsschema om gooi; ik denk dat ik Maandag tot en met Woensdag fietsen ga om zo op die dagen de verkeersoverlast voor de medemens te beperken. En verder ben ik deze week de 25.000km grens gepasseerd met de Strada!


Zoals altijd...
..later meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten